Obchodné podmienky PAPIERIK.SK

Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v internetovom obchode PAPIERIK.SK

1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásených predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

Predávajúci:

WorldOffice, s. r. o.

Kopčianska 90B  (Areál SLOVAK PARCEL SERVICES) 
851 01 Bratislava

IČO: 46 267 191

2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB

Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vaše ho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu, či písomne na našej adrese.

Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha, výkony, kapacita a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tlačovinách sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. Obrázky, ktoré sú uvedené, môžu mať ilustračný charakter. V prípade nezrovnalostí Vás, samozrejme, budeme kontaktovať.

Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súladu so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky a zároveň riadne vybavenými slovenskými návodmi k obsluhe, záručnými listami a zoznamami pozáručných servisných stredísk, ak je to pre daný druh tovaru obvyklé.

Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva vzniká samotným dodaním tovaru. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky najlepšie osobne alebo telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujúcim.

V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny alebo ku zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša firma právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme aj v prípade, keď výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu.

3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Objednávka je prijatá do 24 hodín, potvrdenie objednávky vám zašleme e-mailom, o odoslaní budete taktiež informovaný e-mailom. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať. 

Ak ide o osobný odber v predajni v Bratislave, počkajte, prosím, na potvrdzovací e-mail od nášho pracovníka, že je tovar pripravený na vyzdvihnutie.

4) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Každú objednávku môžete do 24 hodín zrušiť a to telefonicky, či e-mailom a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru či služby.

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednaný tovar vám zašleme kuriérom, ktorý vám objednaný tovar doručí priamo ku vám domov. V prípade, že ste na našej rozvozovej trase budete o dodaní informovaný telefonicky alebo e-mailom. Je možné zvoliť i iný spôsob dopravy a to podľa špecifikácií jednotlivej objednávky.

Firma WorldOffice, s.r.o. doručuje tovar do 24 hodín (platí pre pracovný týždeň a Bratislavský kraj) od objednania do 12:00, ak sa tovar nachádza na sklade. V prípade, že sa nenachádza tovar na sklade, je bežná doba dodania do 48 hodín od objednania. Ak sa vyskytnú problémy s produktom, zákazníka informujeme telefonicky alebo e-mailom. Rozvoz zadarmo v rámci Bratislavského kraja pri objednávke tovaru nad 30 € s DPH, a pri nákupe nad 50 € s DPH pre celé Slovensko. Doručujeme aj mimo SR, kde nie je stanovená tarifa. Cena poštovného je na dopyt.

 
BRATISLAVSKÝ KRAJ

Do 30 € s DPH       -  5 € 

Nad 30 € s DPH     -  ZADARMO

(prepravu zabezpečuje firma WorldOffice, s.r.o.) 

KURIÉROM  PRE SR

Do 50 € s DPH      -  6,80 €

Nad 50 € s DPH     -  ZADARMO

(prepravu zabezpečuje firma kuriérska spoločnosť UPS. V prípade, že ide o paletový odber, prepravu zabezpečuje firma Geis SK s.r.o.) 

Doručenie do Českej republiky zahŕňa individuálnu cenu. V prípade záujmu doručenia do inej krajiny je cena jedine na dopyt, poprosíme informovať sa e-mailom. 

6) DODACIA LEHOTA

Dodacia lehota je od 1 - 21 dní, ak nie je uvedené inak. V prípade, že nejaký tovar nebude skladom, budeme Vás čo najskôr kontaktovať.

7) VÝMENA TOVARU

V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu (7.1). Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci.

Formulár pre vrátenie tovaru k stiahnutiu

8) VRÁTENIE TOVARU

Podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z., môže spotrebiteľ tovar zakúpený v našom internetovom obchode vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 7 pracovných dní od jeho prevzatia. Kupujúci má právo po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako pri nákupe v klasickom kamennom obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. Tovar je potrebné vrátiť na poštovú adresu spoločnosti WorldOffice, s.r.o. (8.1) Tovar zasielajte prosím v originálnom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený. Pre vrátenie peňazí je potrebné, aby ste nám odoslali:

• tovar v originálnom balení, nepoškodený
• originál záručný list (pokiaľ je súčasťou)
• originál faktúru
• kópiu dokladu o prevzatí tovaru od kuriéra (kvôli dátumu doručenia)

Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený na spôsob dobierky neprijímame. Odporúčame Vám zaslaný tovar poistiť. Cena za tovar bude zákazníkovi vrátená bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru do 15 dní od odstúpenia od zmluvy a to bankovým prevodom.

V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

• poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,
• predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného objednávateľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť;

7.1/8.1 ADRESY PRE VRÁTENIE ALEBO VÝMENU TOVARU

Tovar na vrátenie alebo výmenu je potrebne zaslať na adresu, odkiaľ vám bol tovar zaslaný! 
Pre vrátenie tovaru z pobočky WorldOffice Bratislava je adresa:

World & Gastro Office
Kopčianska 90/B
851 01 Bratislava  

Žiadna iná Adresa na doručenie NEBUDE akceptovaná!

Formulár pre vrátenie tovaru k stiahnutiu

9) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA

Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súladu s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď nahlásiť našej firme. Za vady spôsobené prepravcom neručíme.

Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.
Záruka sa nevzťahuje na:

a) vady zapríčinené bežným používaním
b) nesprávnym použitím výrobku
c) neodbornou montážou
d) nesprávnym skladovaním

Postup pri reklamácii:

1) informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne
2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu
4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatiu tovaru našou firmou. V prípade dlhších reklamácií Vás budeme čo najskôr informovať o stave reklamácie.

Zákony a predpisy:

- zákon číslo 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji
- zákon číslo 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Reklamačný protokol k stiahnutiu